několik oblíbených výrazných podzimních bund Uncategorized Recenze: Vyvinutý společností Wendy: šaty

Recenze: Vyvinutý společností Wendy: šaty

Byl jsem opravdu ohromen vyvinutým wendy šaty: šití u průvodce, aby se dívčí nejlepší frocka. Opravdu se mi líbil její šít u knihu, která se vrátila v roce 2006, takže jsem byl nadšený, že jsem zjistil, že má nový, soustředit se pouze na šaty. Whoo-hoo!

Existují tři vzory šaty (plášť, posun, stejně jako Dirndl), stejně jako dvacet pět variant, z nichž mnohé jsou rozkošitelné (i když trochu mladí). Stejně jako dimenzování vzorů se změnilo od první knihy, s novou knihou včetně velikosti XL (až 41 “poprsí).

To by byla skvělá kniha pro oddaný začátečník. “Dedikovaným začátečníkem,” naznačuji někoho, kdo je poněkud mnohem více klienta než typický (nebo možná jen poněkud mnohem více klienta než já), který je promyšlený, stejně jako opatrný, stejně jako kdo má dostatečnou motivaci strávit mnohem více než jeden víkend dohromady šaty. Cituji, že by to trvalo jeden víkendový čas (pro začátečník) jen proto, aby se vzory vysledovaly stejně jako změněno, jednoho víkendu, aby vystřižil vzor, ​​stejně jako začátek stavebnictví, stejně jako jeden víkend (nebo dlouhý večer) dělat dokončování práce. To je jistě kniha pro někoho, kdo bude potěšit v plánování, stejně jako proces stejně jako dokončené položky.

Nicméně, pokud jste pracovali metodu důkladně s pracovními úlohami v této knize, bylo by to extrémně trochu, které by vás na konci blikalo. Ona pokrývá změny vzoru, obojky, ořezové křivky, šití na tlačítkách, úpravy švu, obklady, jakož i obložení … stejně jako samozřejmě, kapsy, i když vložené kapsy nejsou zahrnuty – dokonce i wendy uvádějí, že jsou na náročné straně Opustila je. Zippery jsou poskytovány poněkud ručně vlnité ošetření, nicméně proto, že existuje přibližně jeden gazillion zip tutoriály plovoucí kolem webu, nevěřím, že je to problém.

Mám spoustu e-mailů, které v podstatě zkontrolovalo “jsem si koupil stehovací zařízení, co ??” Věřím, že tato kniha je nová reakce na “Teď co ??”